Returnare produse

Politica de returnare a produselor

  1. Cumpărătorul a recepționat comanda și a achitat-o

Conform legislației în vigoare O.U.G. 34/2014, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice. Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de renunțare la un Serviciu expirp în termen de 14 zile de la data în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a Bunului achiziționat. Cumpărătorul trebuie să informeze Vânzătorul, utilizând formularul de email din pagina de contact sau trimițând un email pe adresa prezentă pe site-ul www.picaturidinnatura.ro. Vânzătorul va confirma primirea cererii de renunțare la comandă, tot prin email.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, pe cât posibil în ambalajul original cu toate accesoriile, cu toate etichetele aferente produsului și documentele care l-au însoțit, în caz contrar, returnarea produselor nu se va putea face, întrucât, în conformitate cu dispozițiile art.16 pct e din OUG 34/2014 „sunt exceptate de la dreptul de retragere contractele de furnizare de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigiliate de consumator”

Metoda de livrare va fi identică cu cea folosită aleasă inițial de Cumpărător pentru primirea comenzii.

În cazul în care Cumpărătorul a achitat Comanda, iar Vânzătorul a primit produsele înapoi, acesta va rambursa contravaloarea produselor comandate, inclusiv costurile livrării (dacă este cazul) în maxim 14 zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de renunțare la comandă,

astfel:

– pentru Comenzile achitate cu Card Online prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;

– pentru Comenzile achitate cu Ramburs prin virament bancar, într-un cont bancar ale cărui date vor fi puse la dispoziție de către client.

  1. Cumpărătorul a recepționat comanda și a refuzat-o

Dacă ridicarea/recepționarea unei Comenzi expediate este refuzată, Cumpărătorul va suporta întregul cost al transportului de retur.

De reținut:
Din cauza faptului că produsele Violeta Cosmetics presupun condiții de păstrare specifice (temperatură, lumină și manipulare controlate), astfel, reclamații ulterioare de calitate nu pot fi primite și compensate, având în vedere lipsa controlului nostru pentru condițiile de păstrare și manipulare.

Shopping Cart
Scroll to Top