Returnare produse

Politica de returnare a produselor

  1. Cumparatorul a receptionat comanda si a achitat-o

Conform legislatiei in vigoare O.U.G. 34/2014, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de renuntare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la data in care Cumparatorul intra in posesia fizica a Bunului achizitionat. Cumparatorul trebuie sa informeze Vanzatorul, utilizând formularul de email din pagina de contact sau trimitand un email pe adresa prezenta pe site-ul www.picaturidinnatura.ro. Vanzatorul va confirma primirea cererii de renuntare la comanda, tot prin email.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, pe cat posibil in ambalajul original cu toate accesoriile, cu toate etichetele aferente produsului si documentele care l-au insotit, in caz contrar, returnarea produselor nu se va putea face, intrucat, in conformitate cu dispozitiile art.16 pct e din OUG 34/2014 „sunt exceptate de la dreptul de retragere contractele de furnizare de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigiliate de consumator”

Metoda de livrare va fi identica cu cea folosita aleasa initial de Cumparator pentru primirea comenzii.

In cazul in care Cumparatorul a achitat Comanda, iar Vanzatorul a primit produsele inapoi, acesta va rambursa contravaloarea produselor comandate, inclusiv costurile livrării (daca este cazul) in maxim 14 zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de renuntare la comanda,

astfel:

– pentru Comenzile achitate cu Card Online prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

– pentru Comenzile achitate cu Ramburs prin virament bancar, intr-un cont bancar ale carui date vor fi puse la dispozitie de catre client.

  1. Cumparatorul a receptionat comanda si a refuzat-o

Daca ridicarea/receptionarea unei Comenzi expediate este refuzata, Cumparatorul va suporta intregul cost al transportului de retur.

De reținut:
Din cauza faptului ca produsele Violeta Cosmetics presupun conditii de pastrare specifice (temperatura, lumina si manipulare controlate), astfel, reclamatii ulterioare de calitate nu pot fi primite si compensate, avand in vedere lipsa controlului nostru pentru conditiile de pastrare si manipulare.